Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2010, 21:02   #22
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Lotte, hvis du ikke selv forberede sagen, så få du den aldrig igennem og jobcenter vil blive ved med at foretage sig ikke noget.
I stedet for at ringe skal du sende mail, ikke til sagsbehandleren men til jobcenter og bede om tid til en samtale, med henblik på opdatering af din ressourceprofil.
Kort og kontant.
Tro mig har jeg gjort, og har utallige mails alle ubesvarede, de er ligeglade.
Det er derfor jeg ikke kan se anden mulighed end at søge pension selv.
Det er virkelig en stor mur og jeg kan hoppe og springe og banke på muren, men kan ikke komme igennem...

Jeg tror faktisk at det brev, som det andet jobcenter sendte mig med at mit ophør af sygedagpenge var truffet på ulovligt grundlag, er helt taktisk fra jobcentres side, så hvis de skønner jeg stadig havde ret til sygedagpenge på daværende tidspunkt, så skal min sag igen til anden aktør, så er de af med mig.
De gav mig kun en uges frist til at komme med kommentarer til sygedagpengesagen, de vil træffe en afgørelse hurtigt.
Det er bare underligt, at netop nu hvor Borgerrådgiveren sætter en undersøgelse i gang, så dumper der pludselig et brev ind om mine sygedagpenge, at der er sket en fejlagtig afgørelse, som om jobcenter nogensinde frivilligt ville indrømme deres fejl.
De har egeninteresse i at genoptage den sygedagpengesag, så de kan komme af med mig, og vaske deres hænder.
De ved udmærket godt at de har syltet og fortsat sylter min sag, og nu forsøger de at sende nissen videre.
Men søger jeg ikke nu, så risikerer jeg at jeg om en uge står hos et helt nyt jobcenter igen, igen, og så starter hele det cirkus forfra....
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat