Se enkelt indlæg
Gammel 20-05-2009, 09:51   #8
Supercarla
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2008
Lokation: Hedensted
Indlæg: 172
Styrke: 16
Supercarla er ny på vejen
Hej alle sammen!
1000 tak for jeres svar! Det fik jeg meget ud af! Fandt en masse svar, jeg ikke selv havde, men som i åbenbart havde set

I har fuldstændig ret! Det handler om et tomrum, og man skal til selv og tage ansvaret! Det er vild fustrende Kan 100% godt følge dig Rasmo- præcist sådan jeg har det
Går og tænker, om de nu tager min merudgift fra mig, fordi jeg klarer mig meget bedre nu ( har dog stadig brug for hjælpemidlerne) for så kan vores økonomi ikke hænge sammen..

Tror ikke rigtig på det er heeeelt slut endnu;P

Ang det huslige, så prøver jeg på og gøre det. Problemet er bare jeg er så fandes 'ligeglad' ... -hvis jeg ikke når det er der jo en ny dag i morgen...

Jeg hader mig selv for det, men desværre bliver det værre og værrere....

Jeg skulle have begyndt i dag center om mandagen... fra 9-12.. Jeg glædede mig sådan, desværre er det et stykke væk, så jeg skulle med taxa. Var så heldig, at kommunen havde en der kørte og samlede folk op. Desværre skulle den jo kæmpe omveje, og jeg lå som første stop, så jeg skulle afsted kl 7 og være hjemme ved 14-15 tiden... Det kunne jeg overhovedet ikke overskue, så måtte takke nej igen.

Ang det med besøgsven har jeg prøvet at blive det i mange mdr for og opgi til sidst... Så var hende jeg skulle snakke med der ikke.. Så vidste de ikke hvordan man ordnede det, så havde hun ferie hende jeg skulle snakke med, så vidste de igen ikke hvem man skulle snakke med så måtte komme igen osv... Til sidst opgav jeg...

Nu kan jeg godt se det lyder lidt som om jeg piver, men bestemt ikke meningen, vil bare fortælle jeg havde prøvet, men at det ikke fungerede.....

Men nu vil jeg lige gå med nogle tanker på jeres indlæg- her var rigtig mange gode ideer

Og så skal jeg lige have det vendt i hovedet, for i har ganske ret- havde bare ikke sel lige set det
Supercarla er ikke logget ind   Besvar med citat