Se enkelt indlæg
Gammel 13-07-2016, 20:33   #2
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Jeg har læst dit indlæg flere gange og det er godt nok en gordisk knude du er havnet i,


1. Kommunen mener du skal vurderes på arbejdsmedicinsk klinik. Der er ventetid pga, ferie. Hvis de anbefaler S. førtidspension, har kommunen så i deres anbefaling fortalt dig skriftligt, at de vil rette ind efter arbejdsmedicinsk vurdering?
Dette er meget vigtigt, og hvis de kun har udtalt sig mundtligt, så få det på skrift!!!

Hvis de ikke har det lyder det, akkurat som du selv fornemmer som en syltekrukke.

Hvis du anker nu skal ankestyrelsen jo tage stilling, og eftersom deres sagsbehandlingstid er min. 3 mdr. ( i mit tilfælde 5) så har du den lovbefæstede mulighed at sende yderligere dokumenter efter at kommune har sendt din sag til ankestyrelsen.

Så ud fra det du beskriver, så mener jeg du skal køre sagen slavisk, og når vurderingen fra arbejdsmedicinsk klinik kommer er ankestyrelsen ikke færdige med at behandle din anke og du kan sende arbejdsmedisinsk kommentarer/ vurdering.

Hvis der er noget jeg har misforstået så skriv. stadig alt held og lykke til dig. er selv S. førtidspensionist ansøger, og der står i loven at det skulle være en lettere vej, men goddaw min bare RRRR

Sidst redigeret af vasen; 13-07-2016 kl. 20:35.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat