Se enkelt indlæg
Gammel 15-12-2013, 00:39   #483
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan sige meget om rådgivere og advokater osv....

Men man skal vel ikke glemme at når man ser på en sag....så er det vel kommunens ansvar at indhente alle de papirer som de mener er relevante...

Kommunen har åbenbart ikke ment at det er relevant med en specialægeerklæring her...

Så skulle sådan en erklæring lige være det som der mangler....ja så har kommunen jo begået en fejl...ved ikke at indhente den...

Når jeg ser en sag...så går jeg da ud fra at kommunen har indhentet de nødvendige papirer...

Nu er det mere end yderst sjældent at en kommune indhenter for lidt papirer...de har en tendens til at ville have for mange...

Uanset...så er det kommunens ansvar at indhente de papirer der skal til...

Det er jo ikke meningen at borgerne i danmark skal hyre en rådgiver eller advokat for at kunne være sikre på at få en ordentligt afgørelse...

Så jeg er ikke overbevist om at en speciallægeerklæring er det der gør forskellen...bemærk lige at det er Kerteminde kommune der er tale om og de er bestemt ikke rundhåndede med at uddele pensioner..

De har jo heller ikke efterfølgende indhentet en speciallægeerklæring...

Jeg ville stadig gerne se en sag ved domstolene...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat