Se enkelt indlæg
Gammel 21-05-2018, 21:58   #2
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
En ting er hvad kommunen kan, en anden ting er hvad de gider.
Kommunen kan i princippet mange ting, men de ting der ikke er "skal" ting, vurderer de selv om de gider, så at sige.

Så hvad netop din kommune vil, der er udenfor "skal" områderne, kan de kun selv svare på.

Den eneste "skal" paragraf jeg lige kan finde er denne i serviceloven:
"§ 108. Kommunalbestyrelsen skal tilbyde ophold i boformer, der er egnet til længerevarende ophold, til personer, som på grund af betydelig og varigt nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne har behov for omfattende hjælp til almindelige, daglige funktioner eller pleje, omsorg eller behandling, og som ikke kan få dækket disse behov på anden vis. "

Hvis det "kun" er støj der er problemet, og du ellers kan klare dig selv i det daglige, tror jeg desværre ikke du opfylder de betingelser.
(De boltilbud efter den paragraf, har så muligvis også mere støjende beboere end gennemsnittet, hvis det er folk med udadreagerende psykiske problematikker der bor der)

Udover det er der kun anvisning af midlertidig bolig til husvilde, dvs folk der pludseligt pga uforudsete ting er blevet hjemløse. Dvs hvis boligen f.eks. er brændt ned.

Mit svar er baseret på min viden, så hvis der eventuelt er andre muligheder, håber jeg at folk byder ind
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat