Se enkelt indlæg
Gammel 19-03-2014, 19:55   #8
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ja, præcis, efter min mening..

Kære Star.

Jo, flere oplysninger, som griber ind i hinanden, giver dig bedre rådgivning, selv om spørgsmålet du stiller muligvis ikke hører præcis ind under den gruppe som det egentlig hører under.

For mit vedkommende, forsøgte jeg at se hvad der var din hovedhistorie men opgav da du har mange tråde. Jeg ledte efter om du var rygpatient og så ville jeg give dig nogle råd, som du måske ikke lige havde spurgt om.

Ikke for at blande mig i din situation, men når man har været med i lang tid, så er sagerne så forbandet ens.

De samme spørgsmål.

De samme svar.

Den samme håbløshed, når sagen trækker ud, i nogle tilfælde i årevis og hvor vi mere erfarne tænker " Bare du havde fulgt vores råd i begyndelsen af din sag"

Dette er absolut ikke en bebrejdelse imod dig, men et forsøg på at hjælpe så godt, som overhovedet muligt.

Når man har rådgivet i 1000 sager, så ved man præcis, hvilke spørgsmål der skal stilles og i den rigtige rækkefølge.

Fortsat god dag til dig.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat