Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2007, 12:28   #5
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

Citat:
Oprindeligt indsendt af lyslys Se meddelelser

Det er nu blevet påvist, at lægekonsulenterne arbejder ULOVLIGT.

Man har fritaget dem for at stå til ansvar i forhold til lægeloven, og det kan man ikke uden at ændre loven.

Jeg er selv læge og har undervist de lægestuderende i lægeloven og da jeg fik dissemineret sklerose opdagede jeg al den svindel og humbug, der findes i den offentlige sektor.

Jeg har beskrevet og dokumenteret overtrædelserne af lægeloven i bogen: "Velfærd eller Svindel?", som I kan læse lidt om på www.saxo.dk eller www.bod.dk. I kan også søge på Google.

Jeg har forelagt Line Barfod de pågældende ulovligheder, og da hun også er jurist er de jo skønt, at hun giver mig ret.

Hun har foreslået, at vi afholder en PRESSEKONFERENCE i næste uge, så vil hun deltage.

HVEM VIL VÆRE MED?

Hvis magthaverne kan tie dette ihjel er vores kamp forgæves. Derfor ønsker jeg Jeres opbakning ved en pressekonference, vil I være med? Skriv til mig hvis I vil møde op, og også hvis I bare vil bakke op her på siden.
Jeg er bortrejst 1-5. nov, men følger siden her fra London, hvor min søn bor.
Mit navn er Jytte Hestbech og det er Benny Gerhard der har hjulpet mig ind her.
Kh

Velkommen Jytte med et godt initiativ!


Så er det op af lænestolene, alle os der har fået ødelagt vores liv fysisk, psykisk eller økonomisk, og dette alene på grund af, at lægekonsulenter overtræder deres beføjelser, og således uden, at det får konsekvenser for skadesforvolderen.

En PRESSEKONFERENCE om lægekonsulenters "menneskenedbrydende" medvirken i sociale sager lige før valget, kan forhåbentlig være med til, at få ændret på mange unødige menneskeskæbner.


Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat