Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2007, 11:35   #1
lyslys
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2007
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 56
Styrke: 17
lyslys er rigtig godt på vej
Kampen mod lægekonsulenter.

Det er nu blevet påvist, at lægekonsulenterne arbejder ULOVLIGT. Man har fritaget dem for at stå til ansvar i forhold til lægeloven, og det kan man ikke uden at ændre loven.
Jeg er selv læge og har undervist de lægestuderende i lægeloven og da jeg fik dissemineret sklerose opdagede jeg al den svindel og humbug, der findes i den offentlige sektor.
Jeg har beskrevet og dokumenteret overtrædelserne af lægeloven i bogen: "Velfærd eller Svindel?", som I kan læse lidt om på www.saxo.dk eller www.bod.dk. I kan også søge på Google.
Jeg har forelagt Line Barfod de pågældende ulovligheder, og da hun også er jurist er de jo skønt, at hun giver mig ret.
Hun har foreslået, at vi afholder en PRESSEKONFERENCE i næste uge, så vil hun deltage.
HVEM VIL VÆRE MED?
Jeg vil så fremlægge:
1: Hvordan man på Patientklagenævnets hjemmeside fusker med lægeloven, idet man tager noget fra "Lov om Patienters Retsstilling", og sætter ind, som om det tilhører Lægeloven, og vupti, så gælder Lægeloven pludselig kun for lægeligt arbejde, hvor der er tale om behandling!!
Det er bedrageri, for lægeloven gælder alt lægeligt arbejde.
2: Man lader lægekonsulenterne arbejde uden at stå til ansvar i forhold til lægeløftet. Det er en overtrædelse af Lægeloven, hvor der præcist står, at for at få autorisation og kalde sig læge, skal man have bestået eksamen OG HAVE AFLAGT LÆGELØFTET. Kun da kan Sundhedsstyrelsen tildele folk en autorisation og kun da må nogen kalde sig læge. Jeg har ringet til Sundhedsstyrelsens afdeling for tildeling af autorisationer, og de siger: "Det betyrder ingenting" og hermed tilsidesætter de lovens bestemmelser.
3: Lægeforeningen bakker op om alle disse ulovligheder og siger, at lægekonsulenterne heller ikke skal stå til ansvar for lægernes etiske regler.
I Folketinget har man henvist til et MOMSCIRKULÆRE fra EU, som laver et skel i det lægelige arbejde på netop denne måde: Patientbehandling/andet lægeligt arbejde, idet lægelig behandling ikke er momsbelagt.
Politikerne har så lavet den studehandel, at sige, at det kun er det momsbelagte, der hører under Lægeloven!! Det er helt volapyk.
Alt dette er strikket sammen for at man kan undertrykke og snyde de kronisk syge, de ulykkesramte og ofre for arbejdsskader.
Min bog Velfærd eller Svindel? udkom i august, men ingen medier eller politikere ønsker at tage indholdet frem. Bogen var sat til anmeldelse i Ugeskrift for læger mandag den 29, men anmeldelsen blev udsat foreløbig i 2 uger.
Hvis magthaverne kan tie dette ihjel er vores kamp forgæves. Derfor ønsker jeg Jeres opbakning ved en pressekonference, vil I være med? Skriv til mig hvis I vil møde op, og også hvis I bare vil bakke op her på siden.
Jeg er bortrejst 1-5. nov, men følger siden her fra London, hvor min søn bor.
Mit navn er Jytte Hestbech og det er Benny Gerhard der har hjulpet mig ind her.
Kh
lyslys er ikke logget ind   Besvar med citat