Se enkelt indlæg
Gammel 12-01-2017, 20:21   #16
Liquid
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2017
Indlæg: 6
Styrke: 0
Liquid er ny på vejen
Til Gunvor og Vasen.

Jeg er medlem af foreningen og har været det i flere år. Jeg har selvfølgelig set udsendelsen. I udsendelsen er der mange fejl. Hele fremlæggelsen af problemstillingen EHS er twistet til det jeg kalder for "statens" fordel, nemlig fordi at der ikke lægges vægt på anerkendte biologiske undersøgelser. Der foreligger omkring 25.000 forskellige biologiske undersøgelser som konkluderer de alvorlige farer ved brug af mikrobølger. Vi ser en mand efter et par omgange af 15 minutters udsætning for stråling bliver rød ned af halsen! Senere, efter at have sundet sig i et stykke tid, er han helt groggy. Er vi så enige om at det er livsfarligt? Såvidt jeg ved fra anonyme kilder, er staten løbende blevet advaret i skrivelser som er sendt rundt til alle europæiske lande, om at lave løbende tilpasninger i forhold til problemstillinger der måtte fremkomme ved opføring af master, og wi-fi, men dette er blevet ignoreret i de fleste europæiske lande. I Sverige har man anerkendt lidelsen, og estimerer at omkring 8 % af befolkningen lider af EHS. Der svarer altså til omkring 300.000 mennesker! Hvis de havde nævnt det faktum i udsenndelsen, var der jo ikke meget at rafle om. I Danmark undlader sundhedsstyrelsen bare at kigge på de biologiske undersøgelser, så slipper de udenom problemet med anerkendelsen. Kan i nævne mig et tilfælde hvor der er så mange undersøgelser på et emne, som bliver overset? Og hvad med forsigtighedsprincipper, som sundhedsstyrelsen skal overholde?

Det må tydeligt for enhver hvad det er der foregår. Hvordan kan så mange forskere i Sverige blive enige om farene ved mikrobølger, når ingen danske åbenbart er det? Fordi en af de førende forskere i farene kommer fra Sverige, og hedder Olle Johansson. Udover dette, er mikrobølger DNA nedbrydende, hvilket er forbudt ifølge menneskerettighederne, da man ikke må forurene miljøet med biologisk/DNA nedbrydende våben. Så når jeg skriver staten, er det fordi at staten åbenbart overser de retningslinjer de burde følge. I det her tilfælde at inkluderer EHS i ICD-10, når de vælger at opføre så mange master. Det kan vel ikke komme som nogen overraskelse at dette foregår, når vi ser hvad der ellers foregår, og hvordan pengene fosser ud af statskassen gang på gang.

Jeg er bange for at det eneste der er at gøre er at lægge sag an, i første omgang.
Jeg fortæller alle de her ting til kommunen, men lige lidt hjælper det. At få stjålet sit sociale liv fordi at man ikke kan/vil udsætte sig selv for denne belastning, og ikke at blive hørt eller taget seriøst, er bare langt over grænsen.

Det der undrer mig ift afklaring i min situation hos kommunen, er at ikke mindst symptomerne, men også den belastning som EHS lidelsen medfører psykisk og fysisk, samt det ikke at kunne færdes nogle steder, ikke bliver hørt, da lidelsen ikke anerkendes. Men må kommunen gerne overse disse faktorer som smadrer ens liv, selvom lidelsen ikke er anerkendt? Det er da groft at man er nødt til at forlade landet, fordi at man er på kontanthjælp og ikke kan gøre en skid for imødekomme problemerne.. Jeg har ikke ord for den frustration jeg oplever.

Iøvrigt henviser jeg igen til handikapkonventionen hvor det fremgår at alle har ret til at deltage i samfundet på lige fod med alle andre. Så i kan nok se at hvis staten anerkender EHS som en funktionsnedsættelse, er der stor chance for at den får alvorlige problemer med at opretholde den nuværende situation. Der er mange penge på spil.
Liquid er ikke logget ind   Besvar med citat