Se enkelt indlæg
Gammel 22-06-2013, 19:04   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
Jeg får kun godt 11.000 brutto pga gift og penge fra forsikring ..synes det er et råddent system at man skal straffes så hårdt ..og så har jeg en søn min mand ikke er far til - men inddirekte forsørger ..personligt ville jeg tjene på at blive skilt.

Stribe FTP
Hvordan kan du tjene på at blive skilt???

Du har 1 barn. Hvor meget tror du, du får ekstra hvis du bliver enlig og står med et barn??

Glem ikke, at når du er enlig, så skal du betale indskud til bolig, du skal betale husleje, varme, vand, lysregning, forsikringer, licens, tøj til dig og sønnen, frisør, mad, fornøjelser, toiletartikler, ferie (+lommepenge), bil og det der er forbundet med bilen (eller anden transport) osv osv osv.....

Jeg er enlig, og hvis jeg kunne få et eller andet arrangement, hvor en partner kunne betale halvdelen af alle mine regninger og udgifter, så sad jeg RIGTIG trygt og godt i det økonomisk og skulle aldrig mere tænke over, hvor dælen pengene skal komme fra, eller hvordan man får rykket en stor regning.

Det er vrøvl, hvis nogen tror at en enlig med 1 barn, vinder den store økonomiske gevinst ved at være alene på overførselsindkomst.
Sandheden er nemlig, at de har langt bedre økonomi hvis de er gift - og særligt i dit tilfælde, hvor din mand tjener pænt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat