Se enkelt indlæg
Gammel 25-11-2010, 03:31   #4
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Cordulla Se meddelelser
Hej.

Jeg er efter en neurologisk undersøgelse blevet henvist til en MR-scanning - og jeg venter selvfølgeligt MEGET UTÅLMODIGT på, hvornår jeg kan få den. Venter nu på 3. uge.

Hvor lang tid plejer der at gå, fra man er til undersøgelse, til brevet med indkaldelsen kommer?

Jeg har så kigget på ventetid.dk - suk - der hvor jeg er henvist til er der tilsyneladende 4 måneders ventetid
På et privathospital i nærheden er ventetiden meget kortere - er det noget jeg kan blive henvist til uden videre?
Jeg forstår simpelthen ikke det med ventetidsgaranti og henvisninger.

Jeg synes der går ALT FOR LANG tid mellem henvisning, 1. tid og overførsel til andet sted, der har kortere ventetid.

Jeg venter måske mere utålmodigt end nædvendigt, men jeg har i over 2 år håbet ( læs: ønsket og spurgt efter ) at blive henvist til scanning. Endelig er der én der vil henvise mig og så tager det 7 lange, 7 brede + en madpakke, bare at få en tid.

Hilsen
Cordulla.

Hej Cordulla

I forbindelse med min knæskade var der flere måneders ventetid på en scanning i det offentlige, jeg blev derfor automatisk henvist til en privatklinik af overlægen... -privatklinikken fik henvisningen om tirsdagen, de ringede til mig om onsdagen(dagen efter) og spurgte om jeg kunne komme på lørdag... -det kunne jeg meget, meget nødigt... -så spurgte de om jeg kunne på søndag, og det var helt ok for mig... -så; diagnose stillet og scannet på 11 dage... -se, dét er service med borgeren i centrum

Håber du kan bruge det til noget fremadrettet...

.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 25-11-2010 kl. 03:35. Årsag: Tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat