Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2009, 18:45   #6
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Risa Se meddelelser
Hej Hla72!
Jeg forstår også alt for godt, at du er vred og frustreret, for jeg har samme problem: er havnet midt i en "skyttegravskrig" mellem sygehuset og kommunen. Sygehuset har et "behandlings"-tilbud til mig, som de dog mener ikke vil forbedre min erhvervsevne, og som jeg ikke må deltage i, sålænge jeg ikke er afklaret hos kommunen (kampen mod kommunen dræner mig for energi, som jeg så ikke har til at deltage i forløbet), og kommunen kan (vil???) ikke afklare mig sålænge, der er behandlingsmuligheder. Eller sagt med andre ord: jeg kan ikke "behandles" på sygehuset, forbi jeg ikke er færdigafklaret hos kommunen, og jeg kan ikke afklares hos kommunen, fordi jeg ikke er færdigbehandlet på sygehuset.... Og sådan kører det bare rundt. Og rundt. Og rundt. Og rundt. På 2. år nu. Imens ryger den lille smule livskvalitet, jeg engang havde - og jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre, for siger jeg nej til "behandlings"-tilbuddet, risikerer jeg at få at vide, at jeg ikke er motiveret for behandlingen, og det kan så også få konsekvenser for mig...

Stort knus herfra
Risa... det er da en fuldstændig uanstændig og grotesk situation du er blevet bragt i der ... jeg er virkelig virkelig forarget over, at kommunerne behandler syge mennesker på den måde! Så er der slet ikke udsigt til at hverken sygehuset eller kommunen bløder op? Hvad siger din læge og fagforening til det?

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Åh suk, siger jeg bare .... hla72, du kommer til at bevæbne dig med et brækjern, for kommuner EEEELSKER simpelthen at trække sager i langdrag, så du spammer simpelthen din kommune/sagbehandler med mails, hvor du spørger ind til, hvad de har tænkt sig, og får du ikke et brugbart svar og noget handling klager du til chefen for Jobcenter osv. der ud af ....... For du har fuldstændig ret med hensyn til din mistanke .... de venter kun på at smide dig af sygedagpengene, for det nummer lavede min sagsbehandler nemlig også med mig
Hyanna, jeg tillader mig lige at bande rigtig højt lige nu ... %#€%&# !!!

For *biiip* da også! Tænkte dælme nok der var noget under opsejling. Godt jeg endelig har fået fat i min fagforening og de er villige til at hjælpe mig. Der skal dælme til at sparkes nogle kommunale numser nu!

At de kan gøre det! Jeg fatter det ikke. De kører jo folk totalt i sænk for at spare tid og penge nu og her. Det er jo som at tisse i bukserne for at holde varmen! Det ender jo med at man kommer til at koste samfundet endnu flere penge på længere sigt fordi de lige nu og her er så udspekulerede og bare vil slippe af med en hurtigst muligt.

Føj siger jeg bare. Jeg er virkelig gal!
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab

Sidst redigeret af hla72; 31-08-2009 kl. 18:51. Årsag: glemte et ord
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat