Se enkelt indlæg
Gammel 21-11-2017, 19:59   #257
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 60
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Det er i dag d 21 nov 2017...

Og jeg har (endnu) ikke fået svar.

Men de har jo også til kl 23.59:59 i aften... Røvhuller, jer der læser med, jeg håber fanme I har en dårlig smag i munden og dårlig samvittighed at I kan opføre Jer så uhøvelsk over for Jeres medborgere...

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Tror desværre ikke du vil/kan få svar på hvad straks betyder...ud over det de allerede har skrevet..

Så de har skrevet at straks betyder at du hurtigst muligt efter du opdager at du ikke kan møde...giver besked...

Men det er jo gummi sprog de bruger...straks....rimelig tid osv osv...

Der er ingen definitioner på disse ord...og kommunen kan selv bøje dem som de vil..

For hvad fanden er rimelig tid....eller inden for en rimelig tid...rimelig kan jo dække over lang tid...alt efter hvordan man definere ordet rimelig tid...

Men jeg ser frem til hvad de vil sige til dig....og især de henvisninger til love de bruger.....for jeg har ikke fundet noget på de ord og hvad de betyder...eller hvad kommunerne mener de betyder...
Derfor jeg offentliggøre det hele Web.

Det er fanme ikke i orden at formulere et breve til borgerene, så ikke kan forstås og som "kan" give anledning til økonomiske sanktioner...

Eks.:
"Sprog: En jobplan er et juridisk bindende dokument for den ledige, a-kassen og Jobcentret.
Det er derfor vigtigt, at jobplanen skrives i et for de tre parter forståeligt sprog."

Det iht
BIF Sprogguide del 1.pdf
BIF Sprogguide del 2.pdf
Bilag 8 Koncept skrivevejledning til BIF borgerbreve.pdf

google det hvis I gider, har dem liggende herhjemme.
.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat