Se enkelt indlæg
Gammel 31-07-2010, 09:20   #9
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Wink

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
oki så kan jeg se at jeg har været lidt heldigere , det gælder så far

Mine har også begge arbejdet , de har begge tjent pænt og der er taget næsten hele min boligsikring , men far har valgt at blive ved at betale børnepenge og ikke søge om at få det nedsat ...

Han gjorde det ud fra devisen at ungerne har godt af at lære at arbejde og de lære ikke fordelene ved det hvis de skal lægge det hele hjemme... så hvis man har en af de ekser der er til at snakke med så prøv det (jeg har feks heller aldrig søgt om forhøjet børnepenge selv om jeg vidste at jeg ville kunne få det , i stedet har deres far købt sådan noget som cykel , og knallert bygget om på deres værelser osv ) ...


Men ellers kan jeg kun give jer ret , dybt godnat at alt stopper hvis ungerne finder sig et fritidsjob , man lære dem at det ikke kan betale sig at arbejde og skal man arbejde så skal det være sort

PS mine har så betalt hjemme hvad jeg har mistet i boligsikring (og de måneder hvor jeg kunne skrabe sammen til det har jeg så sat det ind på en konto til indskud til dem når de flyttede hjemmefra )

Tillykke med en go far!
De hænger altså ikke på træerne, min søn har gudskelov ikke set sin i 6 år nu - og han er lykkelig for at slippe for det!

På mandag skal vi dog have besøg af hans lillebror med hans familie, det glæder vi os til :-) Vi har mødtes de sidste 4 år - så tit vores liv tillader det og det er dejligt.

Både min søn og hans lillebror er ikke mere hos deres far - men de skal jo ikke undvære hinanden for det, vel da?

Vi hygger os rigtig meget når de kommer på besøg.....
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat