Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2014, 14:47   #1667
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@JH....det var kun en kontrol...så skal ned om en uge og have svar og ændret min medicin..

Så har ikke fortalt noget til lægen endnu...

Om jeg får mere nikotin nu end før....det har jeg svært ved at tro på...men men som der bliver sagt så er det jo ikke til at vide hvor meget af det man optager når man damper...

Jeg ved bare at jeg altid sad med en tændt smøg i hånden da jeg røg....

Nu kan der gå en ½ til en 1 time imellem jeg damper....jo jo nogle gange gør jeg det da tiere...men et gennemsnit over en dag vil jeg tro at der ca går 45 min imellem jeg damper....og så er det kun imellem 2 og 4 sug når det sker...

Jeg har målt at jeg bruger lige under 3 ml pr dag....og den er på 26 mg...

Men selv om man synes man damper meget mindre end man røg...ja så kan det jo godt være at man får mere nu end før...

Jeg må prøve at spørge lægen når jeg kommer derned...om det kan have noget at gøre med mit blodtryk...som forresten var højere end det har været før....

Det har været for højt hele tiden også da jeg røg og har da også fået medicin for det....men det var så blevet endnu højere nu...mere så i ved hvad jeg snakker om..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat