Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 24-03-2014, 22:52   #1664
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Rigtig godt du fik en ny SVD Trex...

Jeg har et spørgsmål...kunne måske nok finde svaret via google...men men jeg har jo jer og måske i ved det...

Når man ryger rigtige cigaretter...ja så ved alle at ens stofskifte er højere end når man ikke ryger cigaretter...

Mange siger også at de har taget på af at stoppe med at ryge...

Men hvordan er det så med ens blodtryk....kan det blive højere af at stoppe med at ryge...eller har det intet at sige hvad det angår...

Jeg ved at rygning gør noget ved ens blodkar...noget med at de lukker når man ryger...

Nogen der har en ide om dette...

Jeg spørger fordi jeg endelig har været hos lægen til kontrol....normalt skal jeg hver 3 måned...men men har ikke været der i 2 år nu....og der jeg fik 3 målinger med rød alarm på mit blodtryk...

Der er ikke rigtig sket noget i mit liv ud over at jeg selvfølgelig er stoppet med at ryge...jeg ved godt at det ikke nødvendigvis behøver at hænge sammen....men tænkte lige jeg ville spørge om der var nogen af jer der har hørt noget om dette...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat