Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2014, 16:17   #1
jassie
Hvor skulle jeg ellers være
 
jassies avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2011
Indlæg: 121
Styrke: 13
jassie er ny på vejen
Giv en stemme til flere ledige fleksjob vi kan søge

Jeg er selv ledig flekser og synes der er alt for lidt at søge. Bruger timer på at finde ledige jobs, som har de få timer og de skånehensyn som passer til mig .

Jo jo, vi kan nok søge deltidsjob, men det er jo hos arbejdsgivere, som ikke har overvejet at have en kronisk syg i stillingen, Det at man er syg kan gøre indgangsviklen til en chef, der har tænkt på en rask deltidsmedarbejder noget svær og i hvert fald anderledes.

Jobnet har godt nok søgefunktionen "fleksjob" men antallet af ledige fleksjob i hele Danmark ligger der på omkring 10, hvilket er et forsvindende lille antal i de mange tusinde ledige fleksjobbere.

Mariagerfjord Komme har lavet deres egen fleksjobbank, som pt har 25 ledige fleksjob. Mit store ønsker er at alle kommuner havde en fleksjobbank, så der var flere specifikke fleksjob for os at søge.

For at sætte fokus på problemet med de meget få opslåede fleksjob på landsplan er Mariagerfjord kommunes fleksjobportal blevet nomineret i en lille konkurrence. Håber den vinder, og dermed kan være med til skubbe ideen videre til alle kommuner.

Giv din stemme på:

http://www.danmarksbedstemindsteide.dk/?view_idea=82

Foreløbig ligger vi på en 3. plads men konkurrencen løber helt til maj.
jassie er ikke logget ind   Besvar med citat