Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2010, 20:44   #311
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Det er rigtigt nok, at du skal være afklaret både på helbred og arbejde inden de 13 uger er gået.
For man kan jo ikke sige hvad din arbejdsevne er, før dit helbred er stationært.
For hvis man prøver det nu, og finder ud af, at du f.eks. kan klare 3 timer om dagen, så kan det jo være at du har det bedre om 3 måneder, og så kan man ikke bruge det sidste resultat til noget, fordi du så måske kan klare 3½ time eller 4 timer om dagen.

Og ved det er nemt nok for mig at sige, det er jo ikke min økonomi, men det bedste du kan gøre for dig selv, er at tage det som det kommer, og så ift. det fysiske helbred presse på så du kommer hurtigst muligt til. Opkald til sygehuse kan skabe mirakler ift. tid!

Og har du overvejet at finde et sted, hvor der er psykologpraktikanter? De mangler kun en opgave for at være uddannede psykologer, så de kan jo næsten det samme,og så koster det kun omkring 200-300kr.
Jeg var alså i arbejdsprøvning inden jeg fik at vide min sygdom var stationært
faktisk viste jeg eller kommunen ikke noget om sygdom. Kun en del af det
ergo så mener du en arbejdsprøvning ikke gælder.
Nu mente anden aktør overhovdet ikke jeg havde nogen arbejdsevne, så i mit tilfælde er det faktisk lige meget.
så har åbenbart været stjerneheldig at alt var på skrift inden de 52 uger.
for så havde jeg ingen penge fået i dag

Men du siger alså ens sygdom skal være stationært, før en arbejdsprøvning gælder?
så er det vil ikke underligt rigtig mange ender på kontanthjælp.
for der er ikke mange som både har helt om ens sygdom og arbejdsevne på plads inden 52 uger. Eller efter de 26 uger. for hver ting man skal tager vil snart i gennemsnit 3 måneder. både kommunen og lægerne er jo rigtig lang tid om hvertid inden der sker noget, samt selve behandlingstiden

Sidst redigeret af MTVRV1; 17-04-2010 kl. 20:52.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat