Se enkelt indlæg
Gammel 03-04-2009, 23:12   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg kan også som prutten sige at jeg også føler at jeg får en fair behandling...

Jeg har lige været til møde ang arbejdsprøvning , de spurgte hvordan jeg selv ville det men vidste det ikke rigtig de sagde så starte nede og gå op.... og så sagde de 15 timer he he he

den grinte jeg af og sagde ja ok (jeg er visiteret til 15-20 timer for 6 år siden)

Min sagsbehandler forklarede så at det ikke var noget der var fast , det var bare et sted at starte og helst skulle jeg op i tid men vigtigst jeg skulle lære at sige fra , helst møde hverdag og tage hjem hvis det var for meget , nu har jeg flere sygdomme der alle viser samme resultatere .. det vil sige træthed , smerter , urolig søvn osv ...

Nogen dage kan jeg have det sådan hvad hulen piber du for skrid ud og find et job , andre dage kan jeg slet ikke komme op på første sal...

Beskenden fra bomi og min sagsbehandler var så at jeg skulle i arbejdsprøvning hos helst en fysioterapeut , jeg skulle være af sted 15 timer om ugen , og det var så inklusiv to gange træning ved fysioterapi om ugen ..

Jeg aner ikke hvordan det kommer til at gå men jeg prøver , nu er der det at jeg spurgte hos bomi om de selv troede på at det kunne lade sig gøre at få et job hvor jeg mere eller mindre kunne komme og gå som jeg ville alt efter hvordan dagen var .. om jeg ville kunne få taxa resten af livet til jobbet og om det var til at finde et job hos en fysioterapeut hvor der kun var en eller to ansatte .. svaret var nej sq da det er der ingen der tror på ....

Min sagsbehandler sagde så til mig at det hele ville blive taget med, viste det sig at jeg glat om nemt klarede de 15 timer et lille sted, så skulle kommunen enten finde ud af noget med transport med taxa eller en handicap bil , viste mine timer sig at være meget ujævne så skulle de pege på job der fandtes af den slag .. osv osv ... så ville det hele i sidste ende blive lagt sammen og de ville finde ud af hvor stor sandsynlighed der var for at finde et job til mig ...

Jeg har fået at vide at det de skal finde ud af med mig er

1 hvor massive er smerterne

2 hvor ofte er smerter der

3 hvor er min arbejds indentitet blevet af

Så det kan godt lade sig gøre at have en kommune der behandler sagen seriøst (min har ikke gjort det hele tiden nu er de lige røget i revision med min sag og av det gjorde ondt på dem ... )

Min arbejds indintet skønnes at være væk eller næsten væk pga kommunes behandling af min sag... min kommunes lægekonsulent har også skrevet at jeg skal arbejdsprøves da alle de sygdomme jeg har kan give de samme smerter.. og kvantiteten af dem skal måles (arbejdsprøvning )

Nu fik jeg så papir fra bomis lægekonsulent og han havde lige ud skrevet at feks min borrelia som de mener kan være medvirkede ¨årsag til mine problemer ikke kan være det (uenig med alle andre læger ) og at han ikke kan se noget til hindre for at jeg fortsat kan varetage et fleksjob ..

Men den må jeg så tage hen af vejen .. men tro mig den skrivelse bliver gemt til en evt anke ...

Så jo det kan lade sig gøre og en arbejds prøvning er også vores eget ansvar feks at sige fra at tage hjem hvis det bliver for meget at være i tæt dialog med vores læger og sygehus og ikke mindst før jobdagbog ....
  Besvar med citat