Se enkelt indlæg
Gammel 30-03-2011, 17:25   #146
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Advokat er nu hyret

Var til møde hos advokat, og har besluttet at hyre dem (selvom jeg skal regne med det kommer til at koste den svimlende sum af kr 40.000 - kniber mig stadig i armen)

Det var nedslående
De er udmærket bekendt med Silkeborg kommunes metoder, samt dennes lægekonsulent. Jeg kan afsløre, at advokaten ikke havde noget positivt at sige om begge

Mit hoved er træt lige nu, men i korte træk kan jeg fortælle, at jeg blev opfordret til ikke at søge §17 fp (vil jo heller ikke få den alligevel), og at jeg skal indstille mig på en tid uden forsørgelse

Vi vil atter henvende os til uvildig psykiater, og bede om hans reaktion på lægekonsulents konklusion, samt præcisere hans supplerende svar til denne. Måske det kan forkorte sagen

Under alle omstændigheder skal jeg forberede mig at jeg er måneder væk fra en afgørelse. Som advokat gjorde opmærksom på, bevæger vi os ind i en tid med mange helligdage, samt sommerferie, og da vi kender kommunens reaktionstid, skal jeg ikke overhovedet ikke forvente en afgørelse på denne side af sommerferien

Tænk sig - det er over et år siden, at mine forældre henvendte sig til kommunen med det indtrængende nødråb, at det er akut, at der træffes en afgørelse

Jeg kan godt forstå, der er nogen, der prøver at tage livet af sig selv

Det gør jeg dog ikke. Men for fanden...
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat