Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2017, 13:58   #451
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Så har marionetdukkernes leder udtalt sig...

Skulle nogen stadig være i tvivl om hvor Maibrit Berlau står og mener...så læs hvad hun siger...nemlig at der INTET er galt med sagsbehandlerne....det er selvfølgelig...vent på det.-.-loven som det er galt med...

Dette siger hun til trods for at alle kan læse at der er fejl i op til 100 % af sagerne inden for visse områder..

Altså at Ankestyrelsen har udtalt at der er lavet fejl...og ja...af sagsbehandlerne....i 100 % af visse sagsområder...

Helt ærligt...jeg er målløs...

https://www.avisen.dk/berlau-til-kri...on_447820.aspx
Berlau skal som andre bosser varetage medlemernes interesse, så hvis hun vil beholde taburetten kan hun ikke sige andet.

Jeg tager hende ikke i forsvar.

At hun omtaler nuværende beskæftigelsesminister, Troels Lund positivt er tankevækkende.
Han er som end nok skiftet ud inden der sker en dyt.

Artiklen fra Jyllandsposten er kun en af mange fra forhenværende ansatte i jobcentrene.
En ergoterapeut, som sad i rehabiliterings nævnet på frederiksberg skrev en sønderlemmende kritik af behandlingen af syge borgere.
Som jeg husker det fik hun en påtale,og stoppede herefter.

En Rådmand i Odense( enhedslisten) har forsvaret at en kvinde på 18-19 år der fungerede som en 5-6 årig skulle til samtaler på jobcentret.
Hendes mor måtte følge hende derhen.
Nej til pension, og så kunne de da bare søge igen!
.
Al magt har det med at korrumpere.

Når Berlau omtaler Odense så fint ved jeg ikke om hun henviser til de kvinder af anden herkomst, hvis sager blev gået igennem med en tættekam, men jeg husker klippet i TV. avisen, hvor kun systemet kom til orde.
journalisten havde ikke gjort sig den ulejlighed at spørge kvinderne selv.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat