Se enkelt indlæg
Gammel 02-06-2016, 08:38   #18
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Jeg blev afklaret via væksthuset og det var lige før konsulenten rullede med øjnene da både jeg om min bisidder i en stiv time afviste enhver praktik der blev foreslået.
Men til sidst kom hun med et forslag hvor bisidder og jeg, stort set råbte BINGO i munden på hinanden, og fra da af gjorde de nøjagtig som jeg bad om !

I min praktik viste det sig hurtigt at jeg skulle have hyppige besøg af konsulenten for at tilpasse forholdene til netop mig.
Og hold nu godt fast...
Min konsulent kom hver 5. dag, det vil sige Mandag og Fredag i den ene uge og Onsdag i den anden, og dette stod på i nogle uger til konsulenten skulle på ferie, hvor jeg afprøvede de fastsatte rammer fra praktikken, så arbejdsevnen kunne fastlægges nøjagtigt.
Jeg var i alt i praktik i 3 måneder og i indstillingen til pension stod at det var en helt utrolig detaljeret beskrivelse af arbejdsevnen der lå til grund for indstillingen.
(at teamet så prøvede at snyde mig for pension i første omgang er en anden sag, man da jeg selv søgte var denne afklaring rigelig dokumentation)

Så det er ikke alle andre aktører der bare er til for at pumpe kommune-kasserne.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat