Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2016, 21:47   #8
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Det ER meget svært at få forlænget, men det er værd at forsøge at argumentere for at få dem forlænget.

jeg ville forsøge at argumentere for mulighed 1 eller 3, men men men.......

er du under lægebehandling nu? eller afventer du lægebehandling?

har du lægeudsagn på skrift, der siger at du vil kunne vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked inden for 134 uger ? hvis ikke, ja så er forlængelsesmulighed nr. 3 svær at argumentere for , og så er der kun nr. 1 tilbage.
Her kunne du argumentere for at de jo selv skriver at der skal et længerevarende praktikforløb til så du kan vende tilbage til dine arbejdsopgaver, og at du mener at dette vil kunne gøres inden for forlængelsesmuighed nr. 1.

OG camilla står der nogen steder i dine lægepapirer at et vægttab vil kunne bedre din sygdom/funktionsevne? og hvis der ikke står det, så kan du jo bruge det som argumentation for at det ikke vil give mening at kaste dig ud i et forløb hos diætist nr. 4 (hvis du altså selv synes at det ikke vil give mening)

men ingen af os kan spå om udfaldet på klagen , men jeg ved fra min egen sag at det er godt at man ved med sig selv at man har gjort alt hvad man overhovedet kan , for at gøre dem opmærksom på hvad man selv mener er det rigtige.

og kommer det til at de stopper dine sygedagpenge, så er der en klagefrist på 4 uger. den kan du bruge til at inddrage din fagforening også så de kan hjælpe dig.

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat