Se enkelt indlæg
Gammel 20-11-2017, 20:16   #106
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
http://www.specialklinikkenrebild.dk...Content=259495

Bente Stenfalk
34 min. ·
Lyder dette ikke bare VILDT DEJLIGT? <3

Citat: "Aldrig mere skal en funktionsskade af nakken kunne konverteres til ”funktionel lidelse”. Funktionsskader skal behandles som det de er ved at gendanne tabt funktion. Dermed får man livet tilbage."
...
"Vi har chancen nu med regions- og kommunevalg lige for døren. I skal lægge pres på alle kandidater til regionsråd og kommuner her i november, og kræve, at de vil sørge for, at jeres sag bliver ført frem i lyset, og at der bliver afsat de fornødne midler til jeres undersøgelser og behandlinger nu og i fremtiden. Stil skarpe spørgsmål til dem og kræv jeres ret. Skriv læserbreve. Stil op i slutdebatterne med dem. Vil de ikke høre på jer, så drop dem. Giv dem ikke jeres stemme. Støt kun op om dem, som med hjertet vil sikre jeres ret til undersøgelse og behandling. Få dem til at forstå at vi vil holde dem ansvarlige for hvad de gør i deres nye stillinger og vi skal checke op på dem i fremtiden."
...
"Regionerne har pengene til jeres undersøgelse og behandling. De skal ikke gå til psykologiske transformationer af jeres fysiske tilstand til fake hjerneskadede personer, som er stærkt voksende i omfang.
Jeg står bag jer, og vil støtte op om vores ”tilbage til livet projekt” altid. Jeg er klar til at lave DMX centre i alle fem regioner, for mine penge, så vi skal insistere på at regionerne vil tage sig af jeres tarv, og sikre straks- undersøgelse af alle nu og i fremtiden. Jeres stemmer er vigtige for politikerne, for vi er mange. Derfor skal vi nu stå sammen og komme i gang for jeres skyld.
Erling Pedersen-Bach D.C. Specialklinikken Rebild"

Hilsen Peter
tænk sig, at jeg skal bifalde en behandler der stiller op for nye borgerlige.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat