Emner: HJÆLP
Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2011, 12:40   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
1 Nej det mener jueg ikke at de SKAL, de bør gøre det, men TROR ikke der står nogle steder at de skal.

2 Det kommer jo and på, men er det en sygesag jo, og det skal RP´en (eller arbjdsevnevurderingsjournalen) fordi alle afgørelser og vurderinger der sker i en sag skal bygge på RP´en... når man bliver partshørt så har man ert til at blive oplyst om hvad der ligger ttil grund for den afgørelse kommunen påtænker.

3 Tilsyneladende.... den har jeg selv som klagepunkt i min sag, det fik jeg heller ikke lige lov til. Men nej selvfølgelig skal du have hele partshørings tiden til at kunne kommentere. Dog skal du huske at de ikke sletter i den men tilføjer, dvs er der en rettelse eller ændring fra tidligere står det fra tidligere stadig (også selv om at det er en fejl)

4 Jo det er en god ide, fordi kommunen skal revurdere din sag, både på nye og gamle oplysninger.... Det kan jo være at dine kritikpunkter fører til at de skifter mening. Venter du til BAN resikere du at sagen bliver hjemsent igen fordi kommunen ikke selv har set (eller ikke ville se) de fejl og mangler, så bliver de (måske) påpeget til en ommer. Så lad være med at vente.

Men husk at søge akrindsigt hos BAN så du er sikker på at alt lægeligt er der, samt evt andre vigtige sagsakter, og skriv evt dine kritikpunkter ned endnu en gang og send til BAN (så de får dem 2 gange... det tager de ikke skade af *gg*)
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat