Se enkelt indlæg
Gammel 31-12-2012, 16:15   #22
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af HvadNuLilleDu Se meddelelser

Jeg har fundet et mulig job men det er kun 5-10 timer om ugen og giver 130.- i timen.

så er ? ville det være skyde mig selv i foden ved at tage det hvis de vil have mig, eller er det bedst at vente på noget med flere timer.
er det smart at tage det job hvis jeg kan få det eller dumt.

Spring dog ud i det og send din ansøgning . Du kan aldrig blive værre stillet end du er nu på kontanthjælp og ledig fleksjobber.

Målet med reformen er jo netop ændret til , at arbejdsgivere skal betale for de timer du leverer - og ikke hvad du er visiteret til.
Drag nytte af at du er een af de stærkere fleksjobbere og at du har noget at tilbyde. ( sagt af en 64 årig fleksjobber- lige startet i mit 4 fleksjob i dec.)

Muligheden for at der kan blive flere timer hen ad vejen er måske til stede .

Bliver din ansættelse som flekser en mulighed i jobbet , kan Kommunen vel dårligt sige nej hvis du stiller op med AT DU HAR FÅET JOB TILBUDT .
Vi kan som fleksjobberere ikke nægte at tage imod et rimeligt tilbud om fleksjob.
Har du råd til at nøjes med kommunens tilskud efter de nye regler , og vil du nøjes med at tjene de anførte timer, syntes jeg bestemt du skal søge og evt. sige JA til jobbet hvis du meget gerne vil have det .

Lige nu har du kun kontanthjælpen. God wind
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat