Se enkelt indlæg
Gammel 22-08-2008, 14:42   #38
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Opfølgning

AAAARRRRGGGGHHHHH, de har sgu da heller ikke styr på en skid

Blev onsdag ringet op af kommunedamen, hvor bliver den helbredsattest af, øhbø, den skulle I da ha' fået, jeg fik den lavet den 15/7, hun kunne ikke finde den, men hun kunne da lige spørge de andre om de havde modtaget den og lagt et eller andet sted, ellers ville hun ringe til lægen og spørge hvor den blev af.
Torsdag ringer hun så igen, attesten er fundet den ligger ved ergoterapeuten, men det er slet ikke den der skal med til politiet, næ nej det er en lægeattest, som man skal udfylde når man søger om kørekort, den samme som man udfylder første gang man skal have kørekort.

Nå, blev lidt mopset, det havde jeg da ikke fået besked om, og nu har hun ringet 2 gange og skældt ud over at de ikke har modtaget den, og de kunne jo ikke behandle min sag før den kom. Forklaring, nej hun vidste heller ikke da hun ringede første gang, at det var en sådan der skulle med til politiet, hun beklagede, ja det må jeg sgu nok sige, sad med brevet hvor de beder om generel helbredsattest, læste det op for hende, ja ja jeg beklager, det er en fejl at den anden attest ikke er nævnt.

Så nu trækker det igen ud, havde heldigvis tid hos lægen på mandag, så ringede lige og fik lagt mere tid på.
Håber ikke politiet har lige så langsom sagsgang, som kommunen.
Får den lavet mandag, tager den med, kører til kommunen, jeg skal nemlig åbenbart underskrive et eller andet papir dernede også, inden den kan sendes til politiet.

frustrerede hilsner fra
Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat