Se enkelt indlæg
Gammel 17-07-2008, 17:12   #37
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
opdatering

Først lige til nøvsen, du har så evig ret. Hvis politiet kommer med påtegnelser i dit kørekort, betyder det, at du ikke må føre en bil uden disse er opfyldt. Lad os nu sige, at jeg får af vide, at der skal være automatgear, bremseforstærker og ekstra spejle, så må jeg ikke køre i en bil der ikke har disse ting, og det kan en ski.... sagsbehandler ikke bare sløjfe, det er da trods alt lovens højre arm der har påkrævet dette.

Nå videre i teksten.

Jeg har som sagt været ved lægen for, at få lavet denne hersens generelle helbredsattest, da det ikke var så længe siden jeg havde været til kontrol, var der jo ikke så megen fysisk undersøgelse, bare lidt ståen på et ben og så det andet puha dinglede rundt. Så blodtrykket helt helt fin, og lige en tur på vægten, yes stadig for nedadgående.

Men ellers snakkede vi om hvad jeg kan, (eller rettere hvad jeg ikke kan) hvor lang tid, hvor mange pauser jeg skal have og hvor længe de varer.
Længde på gåture, tja det er jo på gode dage max 50-75 m. med rolator før jeg skal ha' pause på ca. 10 min. så kan jeg lidt igen, jeg kan vel på en god dag gå den distance 3 gange med pauserne, så skal jeg relaxe i en times tid, på sofaneseren.

Lægen sagde hun mere eller mindre ville skrive som speciallægen havde skrevet i erklæringen. Og så ville hun beskrive min funktionsevne som værende ringe og med en meget dårlig prognose for fremtiden, det ville kun gå en vej, og det var tilbage, d.v.s forværring, hmmm det vidste jeg godt det har alle mine læger sagt før, men det er skufandenståidet (undskyld sproget) lige hårdt hver gang jeg får det af vide, jeg er kun næsten 35, og jeg vil bare ikke i kørestol, men det er nok det jeg kan regne med engang med tiden.
Men jeg passer på mig selv og holder mig igang med øvelser og varmtvandsbassintræning.

Hun sagde hun ville skrive, at jeg skulle have en invalidebil, med automatgear, bremseforstærker, spejle og et specialsæde, plus en høj bil til at lette ind-og-udstigning.
Ved godt hun ikke bestemmer, men så har hun da beskrevet hendes vurdering.

1.000.000.000.000osv til jer alle sammen

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat