Se enkelt indlæg
Gammel 17-06-2008, 14:55   #7
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Hej Lena


§17 betyder at du jeg selv søger pension og ikke kommune som så er §18 når man søger selv Altså§17 så bliver der ikke indhentet flere erklæringer som man kan gøre på en §18, nogen siger at det er svært at få en pension på §17, og jeg søger også kun hvis jeg ingen anden udvej har altså hvis de sætter mig på kontanthjælp, Jeg har været i arbejdsprøvning 3 dage om ugen i 2 timmer og det kunne jeg ikke holde til, så jeg ved at jeg ikke kan klare et fleksjob, hvis også jeg skal være lidt for min famile. Min sagsbehandler har ikke ville søge en §18 til mig idet at jeg ikke er stationnær (mangler diagnose sclerose og så operatione for mit Anurisme i hjerne) men har prøvet at forklare hende at det som er det værest er min 2 prolapser i ryggen som giver mig kroniske smerter hver dag og som også giver mig smerter ned i mit h ben og mit højre ben knækker sammen under mig ved jeg ikke om det er scleroserelatere eller om det også stammer fra min 2 prolapser i ryggen.

Jeg kan ikke få diagnose sclerose idet jeg ikke har originalbånd i rygmarsvæsken og vep og sep er normal jeg har godt nok 17 plack i hjerne og min egen neurolog og læge siger at jeg har sclerose, men sclerosekliniken ja der går jeg til kontrol endnu, i det de gerne ville have at jeg får en attack, men min egen neurolog siger at jeg prograsiv så får jeg jo ikke attacker, så derfor er jeg i ventepositon for diagnosen. Måske de finder ud af det, jeg har dog mange andre symptomer som føleforstyrelse rundt om på kroppen hukommelses problemer blærespasmer og spasmer i musklerne og får da både backlofen og visicare for blæren, men det er åbenbart ikke nok

Hvis du mener at du kan klare et fleksjob så syntes jeg at du skal hendvende dig til kommune og snakke med din sagsbehandler og så få din sag genoptaget de kan da ikke bare lade dig være de skal jo lave opfyldning på dig selv om du ikke får kontanthjælp, så fat mod og kontakt dem for en ny vurderinge, og måske det er lykkens gang, for ellers skal de jo fortælle dig hvad de mener at du kan klare med din diagnose, kan slet ikke forstå at du er havnet der hvor du er, du har jo helt klar en diagnose som man kan forholde sig til, og det plejer ikke at være lige så svært som hvis man mangler diagnose.

Så Held og lykke og lov mig at du gøre noget ved det.

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat