Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2013, 17:49   #25
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Alt skal gå hurtigt, man skal præstere - og vi er nogen der bare ikke kan klare presset og den stress der også, ret ofte, følger med!!
Jeg er overbevist om, at alt det arbejds-halløj kan udløse psykisk sygdom.
Arbejdsliv har også minus med min identitet at gøre. Nok også derfor at jeg har det så godt med at være blevet FTP.

Fordi det stress det var ikke at kunne slå til, og at prøve på at være ligesom alle andre. Er helt ude af livet.

Savner jeg at kunne arbejde... nej. Der er dårlige erfaringer/minder/ar efter hvert eneste forsøg. Når brændt barn har prøvet for 10. gang, at blive indlagt med brandsår der aldrig heles helt. Så er savnet efter den 11. tur ikke-eksisterende.

Kunne jeg finde på at lave noget frivilligt, ja måske i fremtiden. Hvis helbreddet, overskuddet og behovet er til det. Og der ingen risiko er ved det.
Også derfor at skånejob aldrig kommer på tale.
Eneste mulighed jeg ser, er noget frivilligt, hvor der ikke er penge eller forventninger indblandet.

Det må nemlig aldrig være noget hvor nogen regner med mig, eller forventer noget. Det skal være sådan at jeg kan gå til og fra det. Som det passer ind med mit bipolare, og mit store behov for at være i eget selskab. For at være stabil.

Men lige nu og i nærmeste fremtid, er mit overskud ikke større end til at arbejde med at indhente nogen af de ting, der er forsømt, eller ikke har været mulige hidtil.

Sidst redigeret af Thomas1981; 17-02-2013 kl. 18:52.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat