Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2011, 11:35   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Super du har fået din fagforening med.

Hende dimren der... var det mig havde jeg først og fremmest spurt hende om hun er læge der næst spurt hende om hun sys det gør ondt at føde, det vil hun med 98% sikkerhed svare ja til (altså hvis hun har børn) der næst vil jeg så fortælle hende at hun er pivet og at det er noget værre pjat at syntes at fødsler gør ondt, for det gør ikke ondt på mig (ganske alvorligt jeg vil mange gange hellere føde end fx brække en arm) og så ellers NYDE! hendes ansigtsudtryg, der næst bede hende gå hjem og undersøge noget om smertetærskler, og så bede hende klappe gælderne i med hensyn til at prakke andre mennesker på hvordan de har det, til hun ved hvad hun taler om.

Poienten er naturligvis at vi mærker smerte forskelligt og har forskellige smertetærskler, se mig når der skal tages en blodprøve i armen, jeg er lige ved at dø, det gør sindsygt ondt (jeg kan til nøds gå med til at de tager i hånden) eller nu jeg er ved fødsler at skulle sys efter fødslen... jeg vil altså hellere føde det gør langt mindre ondt, og er langt fra lige så ubehageligt (selv MED bedøvelse) Lige der ved jeg godt jeg er en sjælden fisk *gg* men bare fordi det er sådan for mig, behøver det jo absolut ikke være sådan for alle andre, og det bør den dimmer der farmer få ordentlig besked på basta!

Jeg havde ikke fundet mig i det, jeg var blevet edder spændt rasende på sådan en dimmer... der til tør jeg væde med at du bestemt ikke er den eneste der har fået den besked, dem med dårlige knæ, piskesmæld osv osv har garentris fået samme besked... dimren er sikkert en af dem der lige skal tjække reaktionen hos dimrens slaver af, for sæt den dårlige samvittighed kan få jer slaver til at arbejde mere... fald ikke for den (om end det er mega nemt for mig at side her og skrive det jo ikke mig det går ud over) og hvis du kan så få i fremtiden en besidder med dig, og nægt at deltage i samtaler uden der er en 3. person til stede.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat