Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2008, 01:42   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Det er desværre bare endnu et eksempel på, at er man syg/handicappet, så har man IKKE samme rettigheder/muligheder som raske på det ordinære arbejdsmarked. Hvert eneste "arbejdsMINUT" tvinges ud af syge/handicappede.

Tja jeg er tilbøjlig til at give Ingrid ret på dette punkt, når man er flekser og hvis man har tiden som skånehensyn, så får man jo løn for 37 timer, og er man visiteret til feks 20 timer og så kan arbejde feks 7 time i weekenden, så kunne man vel lige så godt arbejde 27 timer om ugen ikk ?

Citat:
Raske kan UDEN problemer arbejde ekstra, hvis de vil og naturligvis betaler deres skat osv. Det kan syge/handicappede IKKE uden risisko for alskens økonomiske og andre straffe, der rammer URIMELIGT.
Kig på¨ovenstående


Citat:
Det rimelige og LIGE ville være, hvis man med et vist antal timer i fleksjob var ligeså frisk som raske, når man kom hjem fra arbejde, OG at man i sin fritid naturligvis FRIT kunne vælge, hvad denne fritid skulle bruges til.
Det er jo så også det man prøver at tage højde for ved at man har skånehensyn og nedsat arbejdstid..
og fritiden kan man i teorien også bruge frit på hvad man vil bare ikke ekstra lønarbejde

Citat:
Denne fritid må åbenbart kun bruges til restituering før næste arbejdsdag - og intet andet.

Jeg er til dels enig med dig i dette, jeg har da også fået at vide at hvis jeg kan udføre frivilligt arbejde så kan jeg vel ligeså godt droppe dette og så tage en tørn mere på arbejdet, og ja det kan jeg da ...

Hvis mit arbejde kan rykke hjem til mig og jeg kan arbejde på de tider der passer mig også midt om natten ...

Frivilligt arbejde kan også få jobkonsulenter til at se skævt på en ...
  Besvar med citat