Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2013, 00:04   #8
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Jeg ville bestemt vende det med SB, af den simple grund at revalidering måske vil være en fornuftig løsning, du vil skaktens kunne revalideres til fleks.

Du skal bestemt ikke bare læne dig tilbage og vente på de kontakter dig 4 måneder er ALT for lang tid... nu kan man alt tid være bagklog, men du burde have skrevet til din SB´er efter 4 ugers ventetid (det er rimelig tid ikke 4 måneder) og spurgt til hvornår du ville kunne forvente en samtale.

Men nu er der jo gået 4 måneder *ss* så personligt ville jeg vælge at være godt skrap i tonen, tydeligt påpege at jeg mener 4 måneder er alt for lang ventetid (gerne skrive det en 2-3 gange) og så skrive noget i stilen med at jeg forventer at modtage en mødeindkaldelse således at arbejdsprøvningen vil blive talt i gennem med SB´eren inden der er gået 14 dage, så jeg vil kunne komme videre med min sag snaret mulig, i stedet for at spilde min tid på at side og vente.

Men som skrevet vil jeg så også være godt rasende, og ville nu skrive det som en klage over langtrukken sagsbehandling, det behøver du jo ikke hvis du ikke ønsker det, men gør meget gerne opmærksom på at du allerede har ventet (for) lang tid, og gør opmærksom på at du forventer at modtage en skriftlig reaktion på din henvendelse inden for x tid (7-14 dage er ganske rimeligt fordi du allerede har ventet meget lang tid, ellers er normen ca 4 uger)

Får du ingen reaktion, kan og må du betragte det som et afslag på at få det møde, hvilket du naturligvis skal klage over, ikke til SB´eren med til chefen.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat