Se enkelt indlæg
Gammel 13-12-2008, 19:44   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen hvis jeg nu takkede nej til det hjemmeopsøgende tilbud, så ville jeg være nødt til at møde op til opfølgningssamtalerne mm, præcis som loven siger jeg skal når jeg modtager kontanthjælp. Jeg kunne også udskyde mødet ved at blive sygemeldt via lægeerklæring, men er selv meget interesseret i at få min sag belyst, samarbejde og få alt det her overstået. Jeg gider ikke trække tingene ud, hvis der bare er en lille mulighed for at at det kan gå bare lidt stærkere....
Det der med at trække tiden ud, gør min sagsbehandler pr automatik, hun bestiller ikke endet og jeg har hende også mistænkt for at tænke ØV, da jeg takkede JA til det hjemmeopsøgende tilbud (jeg har jo takket nej én gang før!), hvor efter hun 'fredede mig' (fra Januar - November)

Og tjooo, i princippet kan man vil godt risikere at de planter en på kontanthjælp til man er 65 år, for mig er det som også udmærket, hvis bare de skriver ind i sagen at jeg IKKE er tilrådighed for arbejdsmarked og aldrig bliver det...og ellers lader mig være i FRED. For mig handler det bare om at få fred til at komme i medicinsk behandling igen, så jeg kan holde i mine depressioner for døren, men det kræver absolut fredning på alle fronter, da medicinen forværre nogle af mine andre diagnoser og bla gør at min OCD går fra 'meget svær' til 'ultra svær'.....
Men de tillader jo nok ikke total fredning på kontanthjælp, hvorfor jeg har ansøgt om førtidspension. Men HVIS man kunne lave en fredningsaftale, så mistede jeg gerne de ekstra penge og forblev på kontanthjælp indtil folkepensionen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat