Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2011, 13:55   #9
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Take it easy Orchid!

Citat:
Oprindeligt indsendt af orkide Se meddelelser
Jeg fik brevet fra Sb, som hun siger sender hun den videre til pensionsnævnet.Det har hun gjort i denne uge så hvornår de behandler sagen ?????
Ja det bliver en lang ventetid...langggggg langgggg ventetid...
Nu skal du lige høre her, kære Orkide! Den 17 marts, var jeg til afsluttende samtale hos SB, og han meldte ud at indstillingen til FTP, ville blive afl til pensionsteamet samme dag, til gennemlæsning og evt godkendelse.

Den 30 marts fik jeg pålydende brev fra Pensionsteamet:



Citat:
Pensionsteamet har nu læst din sag og har truffet afgørelse om , at din sag dags dato overgår tilbehandling efter reglerne om FTP.

Det bemærkes, at der ikke er taget stilling til, om betingelserne for tilkendelse af førtidspension, er til stede.

Fremmøde for pensionsteamet.

Inden der træffes afg. i din sag om FTP, skal du ha´mulighed for at fremmøde for pensionsteamet. Du har ret til at have en bisidder med til mødet.

Det er frivilligt, om du ønsker at at benytte dig af tilbuddet, om at møde frem og udtale dig om din sag.

Hvis du har yderligt at tilføje din sag, kan du også vælge at skrive det, og sende det til pensionsteamet.

Såfremt, du ønsker fremmøde for pensionsteamet, bedes du kontakte XXXX inden for 8 dage, har vi ikke hørt fra dig inden 8 dage, vil din sag blive behandlet inden for 4 uger fra dags dato
.
Held og lykke Orkide
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat