Se enkelt indlæg
Gammel 14-01-2012, 16:52   #75
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jeg kan egentlig ikke se, hvad jobkonsulenter skulle have noget med en socialrådgiver at gøre. - socialrådgiveruddannelsen er en mere bred uddannelse og har ikke nødvendigivs noget med jobkonsulents arbejde at gøre..... Mange jobkonsulenter arbejder hos anden aktør og er ikke offentlig ansatte.

Der findes i dag allerede en paragraf i lovgivningen om, at hvis en offentlig ansat misbruger sin stilling på en grov måde, så kan man blive straffet. Den bliver skam brugt. Kan slet ikke se, hvad en titel som autoriseret kan hjælpe. Det er jo den samme person bag uanset hvad.... Og mange sager arbejdes der jo efter skøn, så der vil altid kunne ske, at der kan være små fejl uanset hvad, selv når man arbejder efter bedste evne.

En læge som er autoriseret ser vi jo ofte, at de kan lave fejl i deres arbejde. Nogle endda i grov grad. En med autorisation mener jeg mere, at det handler om, at de har den rette uddannelse og de har det, de skal kunne, men om arbejdet kan udføres altid 100 % korrekt, tror jeg selv næppe ikke altid kan lade sig gøre. Der findes ingen fuldkomne mennesker her på jorden..... Har arbejdet med socialrådgivere, og de har været i tvivl i deres sager, så man kan ikke altid føle sig 100 % sikker i sagerne, om man har gjort det rigtigt eller ej.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat