Se enkelt indlæg
Gammel 01-04-2009, 13:55   #112
Louise
Hvor skulle jeg ellers være
 
Louises avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2007
Lokation: København
Alder: 48
Indlæg: 127
Styrke: 18
Louise er ny på vejen
Ja så var jeg hod sahva igår og det gik jo rigtig godt, sagsbehandleren fra kommunen var med derude. Det endte med at jeg skal have en forholdsvis stor bil, en reunault master, men den virkede til at være super fed, der er automatisk lift så jeg kan have min mini-crosser med og jeg får automatgear, el-håndbremse, ekstra servostyring og bremseforstærker. Der er motorvarmer i bilen og der er også autopilot. Nu har jeg jo ikke den største forstand på biler men den virkede super og jeg kunne bare se for mig alle de muligheder jeg fik for at kunne komme på ture med mine børn, det har jeg ikke været siden at jeg blev syg. jeg har nedsat bremsefungsion og dan sagde at dette skulle påføres mit kørekort, han vidste dog ikke helt om det var nok at han sagde det eller om de vil have mig til sådan en test. Er der nogen som har prøvet det? jeg bliver altid så nervøs ved sådanne tests..., når politiet har ordnet papirerne så kan de levere bilen i løbet af ca 2 uger, det er jo fantastisk!
Håber at i der også søger bil, får en sådan service som jeg følte jeg fik igår, det var bare super.
Jeg ville ikke kunne få mine arme ned af lykke, hvis ikke lige det var fordi jeg havde gigt og ikke rigtig kan få armene op...
Louise
Louise er ikke logget ind   Besvar med citat