Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2011, 23:42   #21
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Det er en helt grotesk sag... Og rangerer højt på listen over groteske sager...
Så skulle du bare høre hele sagen...den er netop grotesk. Det mest sørgelig er, at den næppe er enestående...fandt lige denne sag. Har ikke læst den 100% igennem(måske 80%) den er mega lang og min ADD magter ikke for mange inputs lige nu, er fyldt op i forvejen...men hold da op hvor sindsygt: http://www.ladk.dk/pension/Et%20pens...%20kommune.htm

Trist man føler sig nødsaget til at skaffe en advokat for at få den rigtige sagsbehandling...endnu mere trist er det, at systemet vedbliver uændret. Og vores nye beskæftigelsesminister gør det næppe nemmere for folk der lider...tvært i mod, hun er da helt skæv i sin opfattelse. Det er så en halt anden snak, men nøøøj hvor hun gør mig harm. Tænk hvis hun får gennemført at folk under 40 år ikke kan få tilkendt en førtidspension...det er ulækkert. Nåh ven, du er svært skizofren og selvmordstruet...du skal da bare tage dig en udd. og så komme ud og arbejde, så skal du nok få det rigtig dejligt...! Mette Frederiksen, Danmarks nye Beskæftigelsesminister. Øh not. Hvad ved en ung højt akademisk udd. kvinde overhovedet om folks lidelser, en kvinde der ikke har bestilt andet end at læse og som aldrig nogensinde har været ude i det virkelige liv og arbejde med fysiske og psykiske ramte mennesker? Hvordan kan hun overhovedet gør sig klog på, hvad de mennesker har brug for. Velfærds og overskuds Danmark min bare r..! Undskyld...måtte lige udtrykke min harme.
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat