Se enkelt indlæg
Gammel 25-01-2017, 23:39   #76
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Så er det år gået og jeg er endt i samme situation igen. Fik genoptaget min revalidering efter 8 mdr ventetid hos Ankestyrelsen. Det tog så lige kommunen en lille måned oven i at opdatere jobplan og starte ydelsen.
Desværre opstår igen uforudset forsinkelse pga nyt dødsfald og vanskeligheder med to børn. Fuldt dokumenteret hos egen læge og ingen vanskeligheder ift studiet, da jeg i denne situation får dispensation til reeksamen.
Kommunens reaktion er igen at afvise forlængelse og i øvrigt at standse revalideringen, fordi den ikke er realistisk.
Jeg mangler kun afsluttende eksamen og afsluttende opgave.
Denne gang er rehabplan dog blevet opdateret og læ265 indhentet. Og jeg er blevet partshørt. Så det er efter bogen.
Det som er kritisabelt er at omstændigheder er de selvsamme som sidste klagesag. Og helbredsoplysninger og lægeudtalelser er enslydende med forrige forløb.

Ankestyrelsen kritiserede dengang, at kommunen ikke havde forlænget min revalidering, så jeg kunne blive færdiguddannet og fremhævede at først efter ENDT revalidering kunne det vurderes om jeg havde komplekse probleme, som kunne afhjælpes gennem ressourceforløb.

Jeg har kommenteret samtlige af kommunens vurderinger og begrundelser med henvisning til akter og afgørelser og udtalelser i min sag.

Jeg må så vente på den endelig afgørelse.
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat