Se enkelt indlæg
Gammel 13-05-2013, 15:36   #19
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 11
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
De har bare pligt til at skrive i havde en samtale havde en enkelt gang et møde med en super sød sagsbehandler fordi min egen var syg, og hun viste mig det smarte hul i loven som gør at de ikke behøver skrive detaljeret om en tlf samtale da dette officielt ikke er et møde..

Ved ikke om loven siden er lavet om men mine har aldrig gjort det, noget jeg desværre opdagede alt for sent, så alle mine samtaler om hvad der skulle gøres om de ikke ville hjælpe mig osv osv og at jeg ville igang (fra førjeg blev MEGET syg) ja de er der så ikke, og nu sidder sagsbehandlerne så kun med de dårlige ting altså de dårlige ifølge dem, at jeg nu selv mener jeg er så syg så jeg søger ftp, det er jo et meget stort nej nej ifølge dem, man skal ikke selv mene man er syg, du skal helst være Et blankt papir de kan bruge.. (en udtalelse jeg igen og igen har hørt)
Du har ret, men der er et etisk reglsæt, som de skal overholde, gør de ikke det, kan man klage til Borgerrådgiveren. En anden etisk regl er, at når en konsulet har udtalt sig i din sag, bekræfter konsulenten rigtigheden i udtalelsen med sin underskrift. Det var det der gjorde, at jeg opdagede den falske psykiatriske kommentar i min sag, for den var underskrevet af sagsbehandleren i hendes eget navn og ikke i psykiaterens.
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat