Se enkelt indlæg
Gammel 08-06-2016, 13:57   #4
KasperD24
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2016
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
KasperD24 er ny på vejen
Tusind tak for jeres svar. Jeg vælger at ringe til min læge imorgen, og forhør mig til det her.

Jeg har lige læst min aftale igennem med første sagsbehandler, der står ikke direkte at jeg har 2 hvile dage, men at jeg har haft mødepligt mandag, onsdag og i Quikcare.

Jeg har haft en anden sagsbehandler mellem den nuværende og min første sagsbehandler, og hun har ikke haft skrevet aftalen ind jeg lavede med hende, har jeg lige fundet ud af, og der skulle have stået 2 hvile dage, og ikke kun mødepligten jeg har haft mandag, onsdag og fredag.

Min nuværende sagsbehandler holder fast i jeg som udgangspunkt er klar til 37 timers...
Men jeg tog snakken med ham, og sagde det ikke var fair, at de havde skrottet min sidste aftale fuldstændig, uden at forhør mig ordenligt med det. Det eneste han rettede det over i, at jeg skulle have søgt 2 jobs hver uge, hvilket jeg synes er underligt, når jeg ikke var egnet til at arbejde i den periode, og nu. Det kunne han ikke gøre noget ved, og sagde vi skulle have lavet aftalen sådan, da jeg snakkede med ham sidst. Det er også underligt, når jeg hele tiden har troede de 2 hviledage stod i mine papir, hvilket de åbenbart ikke gør...
KasperD24 er ikke logget ind   Besvar med citat