Se enkelt indlæg
Gammel 08-06-2016, 11:55   #1
KasperD24
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2016
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
KasperD24 er ny på vejen
Unhappy Mit sagsforløb/Min Historie brug for jeres vejledning!

Hej med jer i dette forum.

Jeg er ung mand på 24 år. der gik ned med rygsygdommen Morbus Scheuermann i lænden, og blev opdaget først i Maj 2015.

Jeg kom på kontanthjælp i Juli måned efter min HF, som jeg tog færdig på trods alt af alle mine smerter med nød og næppe. Pg.a. den sygdom og mit opereret knæ har jeg ikke kunne gå mere end 100 meter, hvor jeg så var nød til at stoppe op hele tiden, hvis jeg skulle handle.
Jeg har skiftet læge, da min første læge sendte mig hjem 3 gange jeg var der med en pjece, og sagde der ikke var noget galt med mig, hvor jeg så kæmpede om at få en skanning, hvor jeg så fik konstateret Morbus Scheuermann.

Jeg har været i Quikcare (genoptræning) i 7 måneder, oprindeligt skulle jeg have 9, men jeg har fået automatisk en ny sagsbehandler, uden jeg rigtigt vidste det, men han mener jeg er klar til et 37 timers arbejde nu, hvilket jeg ikke er, for jeg indgik en aftale med min gamle sagsbehandler, at jeg skulle først i praktik i et par timer om dagen, fitness derefter og så have restureings dage tirsdage, samt torsdage. Men den aftale er så åbenbart helt skrottet, så lige nu skal jeg sidde på projektgården (Job & Kompetence centeret) hverdag fra 08 -14 enten sidde og lave ansøgninger eller arbejde i køkkenet (Hvilket jeg egentligt ikke må ifølge mine fysioterapeuter fra Quikcare).

Er det fair at de har skrottet min sidste plan, bare fordi jeg får en ny sagsbehandler, og at jeg skal sidde her til hverdag? Når jeg føler i ryggen jeg ikke kan det...

Og hvad ellers kan jeg gøre ved det?

Med venligst hilsen
Kasper
KasperD24 er ikke logget ind   Besvar med citat