Se enkelt indlæg
Gammel 29-11-2016, 13:31   #41
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Jeg vil lige henlede din opmærksomhed på den nye regel der blev indført i juni måned i år.

Den nye regel gør at kommunen godt kan give afslag på pension uden at sende pensionsansøgningen til rehabiliteringsteamet.
http://www.dukh.dk/viden-selvhjaelp/...iteringsteamet

En anden ting er at du jo netop har været i rehabiliteringsteamet og jeg tænker at selv om kommunen sender sagen videre til rehabiliteringsteamet kan det blive svært at få teamet til at komme med en anden vurdering, da det formodentligt er de samme personer som sidder i teamet næste gang.

Når du får dit afslag burde der være en klagevejledning vedlagt, hvis det var mig ville jeg hellere koncentrere mig om at skrive en god klage over afgørelsen, der netop peger på de ting du nævner i indlægget, du kan pointere at du allerede har været igennem det hele og at det ikke hjalp første gang, hvorfor du ikke mener at det vil virke fordi det gentages.

Hvis du har den udtalelse fra smerteklinikken på papir, så lav en kopi og vedhæft den i din klage sammen med andre papirer som understøtter din pointe. Hvis du ikke har udtalelsen fra smerteklinikken, så forsøg om ikke du kan få lægen der har udtalt det til at skrive en udtalelse du kan vedlægge.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat