Se enkelt indlæg
Gammel 15-08-2010, 09:56   #161
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jo, men min poiente er jo, at det har jeg aldrig prøvet!
Jeg har aldrig prøvet at blive sendt rundt i jagten på en diagnose, jeg har aldrig haft flere behandlere, men kun haft en enkelt psykiater der skrev en helt igennem korrekt og beskrivende speciallægeerklæring der ikke kunne overlade noget til fantasien. OG jeg har heller aldrig prøvet at 'nogen' mente der var en behandlingsmulighed, eller at man kunne genvinde lidt arbejdsevne.
Jeg har udelukkende mødt ,,NEJ, det ka' du slet ikke magte - du får det ALDRIG bedre - vi kan ikke hjælpe dig - din psykopatologi er for alvorlig osv osv - og selv de slemme lægekonsulenter (som Jens Bang), skrev at de ikke måtte sende mig ud i noget, eller gamble med min psyke, at min tilstand var varig og alle tiltag ville være nyttesløse ect.
For mig er det sårende og fortvivlende, og jeg ville meget hellere have haft et par muligheder tilbage.....

Men at I ikke har det sådan er forståeligt nok, for jeg forstår jer godt, og ved også godt hvad i må føle, og jeg bakker jer jo også altid op så godt jeg kan og håber inderligt i snart får den fred i fortjener. Derfor skal i heller ikke hænge jer i, hvis jeg selv (personligt) kommer til at sætte mig ind i jeres sted, og kommer til at se et lys for enden af tunellen, som i slet ikke kan få øje på, fordi jeg kommer til at tænke ,,tænk nu HVIS...i stadig kunne fikses og løbet ikke var kørt.
Bare ignorer det, og husk på, at jeg er syg og kan se ting der slet ikke er der
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat