Se enkelt indlæg
Gammel 31-03-2012, 19:33   #107
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.743
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Det korte svar må nødvendigvis...

Kære Carmen.

..... være JA. Det er min overbevisning.

Men jeg vil ikke bruge kræfter på eksempler her i denne tråd, der ene og alene handler om autorisation til socialrådgivere, eller ej.

Men tankevækkende at samfundet kræver autorisation til den rør konstruktion der føre de menneskelige efterladenskaber, fra dit toilet og frem til det offentlige rensningsanlæg.

Hvorimod socialrådgiver kræves der ingen autorisation, trods de sidder med vurderings og afgørelsretten over for familiers forsørgelsesgrundlag og fremtid.
Samtidig med, at de enten bliver presset til ulovligheder eller er uvidende om lovgivningen. ( her håber jeg ikke andre vil kræve dokumentation for den påstand? Hvis, vil jeg betragte det som en uværdig provokation)

Ingen stiller spørgsmål til om Skattelovgivningen eller Færdeselsloven skal overholdes.

Hvorimod både Serviceloven og Retssikkerhedsloven er love man tillader at "negligere, forsømme; overse bevidst". Ref. Gyldendals

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat