Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2011, 09:42   #13
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Jeg nævnte at en §17 absolut var en mulighed, men spurgte også ind til om man vidste hvad næste skridt var... Der står i 3. post at "Jeg har været sygemeldt i snart 1 1/2 år og lægen udtaler at alle behandlingsmuligheder er udtømte og at jeg ikke kan vende tilbage til arbejdsmarked."

Jeg kan ikke se problemet i at der selv søges i det her tilfælde (selvfølgelig baseret på den sparsomme info vi har)

Som du kan se i min tidligere post, spurgte jeg om der var planlagt møde? Min intention med det med §17 var, at hvis kommunen IKKE havde gjort andet end at stoppe afklaringen, så kunne en § 17 anmodning være god til at sætte fut i dem. Det er jo stadig (og heldigvis) ikke sådan at man kun har 1 chance, hvis første ansøgning fører til afslag, så ved man i det mindste nøjagtigt hvad kommunen vurderer i den pågældende sag. (?)

Men det kan jo sagtens hænde at det møde der skal afholdes faktisk omhandler det emne? Det er jo nærliggende at tænke
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat