Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2017, 00:40   #3
Single
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2017
Indlæg: 2
Styrke: 0
Single er ny på vejen
Hej Peter
Tak for hurtigt og meget fint svar !
Jeg er 58 år , bor i region Sjælland.
Min dystoni kaldes også skrivekrampe og jeg er laborant og derfor meget afhængig af min finmotorik. Min dystoni er bekræftet ved EMG både på Glostrup og Senest Bispebjerg.desuden har jeg haft 2 frosne skuldre , først højre og nu venstre som er ved at " tø op" jeg går hos fysioterapeut pga skuldrene , har før fået vederlagsfri fysioterapi pga dystonien . Har prøvet botox flere gange med vekslende effekt , ved seneste besøg på dystoniklinik valgte neurologen IKKE at give botox pga af symptomer jeg har fra nerver / muskler. Bla har jeg efter hvad ortopædkirurg og fysioterapeut siger , svind af muskler i skuldrene .
Ang arbejdstid , tror jeg det hedder deltidssygemeldt men sygedagpengene kunne ikke forlænges da jeg åbenbart ikke opfylder nogen af de 7 krav der er . Så refusion til arbejdsgiver er derfor nedsat svarende til ressourceforløbsydelse for de timer jeg ikke arbejder.
Ang det psykiske , taler jeg med en psykiater en gang om måneden , har læst om " funktionelle lidelser " og er også lidt bange for at ryge i den kasse , da den lægefaglige konsulent som var med til rehabiliteringsmøde lagde meget vægt på min" bekymringstendens"
Ja , der er rigtig meget at forholde sig til og meget at lære og det er derfor jeg fandt på at skrive her , jeg er stadig meget forvirret over at være i dette system .
Single er ikke logget ind   Besvar med citat