Se enkelt indlæg
Gammel 04-02-2017, 00:48   #1
Single
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2017
Indlæg: 2
Styrke: 0
Single er ny på vejen
Ny i systemet -jobafklaring

Jeg er efter 22 ugers sygdom pga dystoni , dårlige skuldre og uafklarede symptomer fra muskler /nerver indstillet til jobafklaring . Jeg er tilbage på min arbejdsplads gennem mange år på deltid.kommunen lavede indstillingen i oktober og sagt , at så må vi se om arbejdspladsen vil være med og jeg har spurgt hvem der skal tage initiativet uden at kunne få et klart svar . Arbejdespladsen har nu taget initiativ til at lave fastholdelsesplan , de vil have lægens perspektiv på tilbagevenden til fuld tid og da jeg har mange ting at slås med tænker jeg selv at det ikke er realistisk at jeg kommer tilbage på fuld tid( for mig er det 4 dage om ugen ) jeg er meget presset psykisk pga de fysiske problemer der er diagnosticeret men også,fordi jeg har ubehagelige symptomer på alvorlig sygdom , der hverken kan af eller bekræftes ,kun tiden kan vise hvad vej det går. Det er rigtig hårdt at være uafklaret helbredsmæssigt og samtidig skulle forholde sig til arbejde.
Jeg havde håbet på at jeg kunne jobafklares på min nuværende arbejdsplads med henblik på evt fleksjob men kan efterhånden forstå at det er meget svært at få " lov " til såvidt jeg kan bedømme fordi arbejdspladsen kun får lille refusion for den tid jeg ikke arbejder.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre er lykkedes med at komme i jobafklaring på deres hidtidige arbejdsplads og har fået tilkendt fleksjob ?
Og hvad sker der hvis man bliver fyret , skal man så i jobafklaring i opsigelsesperioden ?
Vh Single
Single er ikke logget ind   Besvar med citat