Emner: Bulgarien
Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2011, 12:51   #5
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Hej boowam... jeg er lige her

Ja jeg er flyttet til Bulgarien så kan nok besvare de fleste spørgsmål...

Er man pensionist er det egentligt et af de nemmeste lande at flytte til da det er et EU land...men husk der er ingen skattebesparelse i det... til gengæld er det for en dansker et billigt land at bo i.
Men jeg tror nu ikke Bulgarien er for alle, så til start skal man altså lige tage en ferie og kigge rundt før man beslutter sig...

Konkrete spørgsmål kan jeg besvare her i tråden eller på privat besked... og hvis man beslutter at undersøge nærmere så kan jeg da være behjælpelig med en guided tur under opholdet eller kontakter ang bolig ved køb eller leje...

Der er i det store 3 muligheder... ved sortehavet hvis man er til strand og liv i sommermåneder... i bjergene hvis man er til sne og vintersport og liv i vintermånederne... og indland hvis man er til et stille liv i en landsby hvor der kun er liv hvis man selv opsøger det...
Jeg bor selv i det billige og stille og rolige indland hvor man stadig trækker rundt med køerne og fårene når de skal græsse og kragerne har opgivet at finde vejen men kan så bruge min bil når jeg har lyst... ca 2 timers kørsel til de høje bjerge/sortehavet/middelhavet i grækenland...

I første omgang valgte jeg Bulgarien fordi jeg ikke havde råd til Spanien og Italien men jeg er så kommet til at kunne li landet og et liv som er helt anderledes end det jeg havde da jeg sad og kukkede i en lejlighed i Danmark...

....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat