Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2009, 09:21   #129
Birdie56
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Lokation: Nordjylland
Alder: 68
Indlæg: 36
Styrke: 17
Birdie56 er ny på vejen
Thumbs up Tillykke tillykke til dig Stoktoft

Jamen tillykke tillykke med at du nu er nået så langt i det kommunale system.
Godt gået.
Jeg kender kun den der hedder Hyundai Matrix. Dels fordi det var een af de biler som jeg så på for 2 år siden sammen med min visitator og hendes hjælper.
Jeg fik at vide at hun havde "bestilt" min bil - en Hyundai Getz 3 dørs.
Den havde jeg lidt problemer med dels at komme ind i pga. at den er meget lav og dels fordi jeg ikke ku få rollatoren ind i bagerummet - ikke uden at bilen blev meget skrammet og ridset- hvilket hun var helt ligeglad med
Jeg fik dog lov til at prøve en Hyundai Matrix, og den var for mig rigtig god. Især fordi den ikke er for lav at komme ind i og den var rimelig nem at få rollatoren ind i bagagerummet.
Min visitator blev lidt hidsig, for nu havde hun jo valgt Getzén til mig. Så hendes forslag var at pille bagsædet ud af bilen - for bilen skulle jo KUN være til mig og ingen andre osv.
Efter afprøvningen ville de gå hjem og vurdere og efter ca. 3 måneder fik jeg brev med afslag på bilen.
Jeg har nu allieret mig med en advokat og ifølge ham, var der sket så mange procedurefejl i sagen, så vi lavede en ny ansøgning den 12/12-2008.
Jeg fik et brev fra kommunen den 29/1-2009 med at de ville tage min ansøgning med på møde den 12/2-2009 og så ville jeg få nærmere besked.
Meen ak - jeg har stadig ikke hørt nogen som helst siden.
I næste uge vil min advokat prøve at rykke kommunen - så vi får se.
Men jeg vil jo meget gerne være selvhjulpen og klare mig selv, så vidt det nu er muligt. Det er møgirriterende altid, at skulle bede andre om at køre med mig eller tage taxa.

Så godt gået Stoktoft - jeg krydser alt for at du snart er helt igennem nåleøjet og kan komme videre.

Birdie56
Birdie56 er ikke logget ind   Besvar med citat